Faceți căutări pe acest blog

vineri, 25 aprilie 2008

MESAJE CARE STARNESC RASUL, ASA CA ASEAZA-TE COMOD SI CITESTE-LE

MESAJE CARE STARNESC RASUL, ASA CA ASEAZA-TE COMOD SI CITESTE-LE

1. As vrea sa ma aflu intinsa pe tine acum, sa-ti simt prezenta ta fina in chiloteii mei lycra, sa-mi infig mainile adanc in tine, ...dar nu te gasesc Nisip afurisit!!!

2. S-a gasit un cadavru neidentificat,mic de statura, urit, chel, fara, creier si cu puta mica. Mi s-a facut frica,spune-mica traiesti!

3. Ai fost alaturi de mine cand m-am imbolnavit. Ai fost alaturi de mine cand mi-au furat hotii portofelul. Ai fost alaturi de mine cand mi-am busit masina. Mortzii matii! Imi porti ghinion!!!

4. I think it is time I tell you what people are saying behind your back...! Nice Ass.

*5. Am vazut astazi ceva in vitrina unui magazin...era frumos, sexy,adorabil,..am vrut sa ti-l cumpar,pana cand am realizat ca era refexia mea.

6. Am cerut o floare, mi s-a dat o gradina, am cerut o raza de soare, mi s-a dat tot soarele, am cerut sa mi se suga pula, mi s-a dat numarul tau.

7. A hug leeds to a kiss, a kiss leeds to a lick, a lick leeds to a suck, a suck leeds to a fuck. So, do you want a hug .

8.Am fost arestat pentru port ilegal de frumsetze si trafic de inteligentza...am fost nascut la cererea femeilor...cand m-am nascut am fost scos la licitatzie si am castigat milioane de $,iar in momentul de fatza sunt printz al femeilor!

9. Definitia Dragostei : Este un complex periferic amorfozat care in egocentrul pseudoindividualitati provoaca sentimentul .... "Ce bine ar fii sa ne futem .

10. Imi aduc aminte cum a fost prima oara... M-am asezat pe spate, shi shi incet incet am simtit o intepatura, de unde a iesit sange cu o substanta galbuie. tu mai intrebat daca ma doare, iar eu, cu ochii in lacrimi, am zis ca nu, dar pana la urma n-am mai putut suporta, si am tipat. Ah! te-am scos masea afurisita .

11. Sex is a sensation,it's about a man temptation of putting his location in a woman destination.Do you understand this explication or you need a demonstration?

12. Sunt virusul Mos Craciun.Daca vrei cadouri,trimite telefonul tau la adresa pe care o vei primi in urmatorul sms.

13. Do you know what abbreviation ADIDAS stand for?!?! All Day I Dream About Sex!!!

14. Sikona lamile , bowana likile , umdodo jarat , forsakala bi. CHIAR ACUM AI FACUT O VRAJA CARE SA-TI USUCE P*** .

15. Studiile expertilor au dovedit ca un handicapat citeste in acest moment un sms...

16. O iau in mana si o bag in gura, o bag o scot pana cand un lichid alb imi apare pe buze apoi o pun la loc, e periuta mea de dinti .

17. This message can only be read by a sexy person: g a n .Try again! u i . Nothing? Sorry, I quess U are not sexy...............Hey! don't force it!

18. Ma nasc in buzele tale, sa traiesc in mana ta, sa ard de bucurie cand ma saruti si sa mor la picioarele tale! Ce zici? Ti-ar place? ...........................Mie NU!

19. Compania Durex va anuntza cu regret ca nashterea dvs a fost un accident ...

20. Anunt matrimonial: tanar prezentabil brunet, ochi verzi, atletic, situatie material exceptionala, pozitie sociala, masina, 2 vile, relatii politice, nu caut nimic doar ma laud

21.Daca un picior de-al tau ar fi Pastele iar altul Craciunul, pot sa te vizitez intre sarbatori?

22.La ora asta 8700 de oameni se gandesc la sex, 3400 au facut-o deja, 2400 urmeaza sa o faca, numai unul sta si se holbeaza la telefonul mobil.:)

23.Sunt un virus sexual al mobilelor,am patruns in tastele telefonului tau si chiar acum fac sex cu buricul degetului tau, iar tie iti place pt ca zambesti.

24.Cele 4 minuni ale femeii:se uda fara sa intre in apa, sangereaza fara sa se taie,dau lapte fara sa pasca,si vorbesc fara sa fie intrebate.

25.Aseara te-am cautat...am vrut sa ma incalzesti, sa te simt aproape de pielea mea,unde ai fost...pijama afurisita?

26.Sex is evil,sex is a sin,sins are forgiven so let's begin!

27.Vroiam doar sa stii cat de mult inseamna prietenia noastra pt mine: Daca am fi pe un vapor care se scufunda si cu o sg.vesta de salvare... Mi-ar fi f dor de tine!

28.Sex is like math:add the bed,substract the clothes, divide the legs,multiply the orgasm!

29.Sexul e ca ninsoarea: niciodata nu stii cat o sa dureze si la cati cm o sa ajunga.

30.Te-am zarit,te-am aruncat in pat,am venit peste tine, te-am patruns, te-am incalzit, ..nu te speria..sunt eu.. gripa ta!

31.Pt un sarut tasteaza 1, pt o imbratisare tasteaza 2, pt o noapte de neuitat tasteaza 3, iar pt toate astea.. .tasteaza numarul meu.

32.Roses are red,violets are blue, I am beautiful, but... what happened to YOU?!

33.Don't be sad...don't feel blue...Frankenstein was ugly too!

34.Sex is like: Nokia-connecting people,Nike-just do it!, Pepsi-ask for more, Samsung-everyone is invited, and like YOU- too good to be true!

35.Tanjesc dupa momentul cand vei fii langa mine,cand ma vei incalzi, cand ma vei face sa tresar sub atingerile tale, cand vom fii ca unul...imi lipsesti... pijamaua mea draga!

36. Politia cauta persoana inteligenta,sexy,cu simtul umorului.Tu esti in siguranta dar eu unde sa ma ascund?

37.Sunt un ucigas,ucid oameni pe bani.Dar pt ca esti prietenul meu,te ucid pe gratis.

38.Am incredere in tine pt ca esti prietena mea,dar de ce ma vb pe la spate?De ce nu-mi spui in fata?De ce spui tuturor....cat de draguta sunt?De ce?!

39.Dupa ce primesti acest msg trebuie sa-l trimiti cuiva pe care-l iubesti, unuia pa care-l urasti,unuia pe care-l placi si unuia cu care vrei sa te culci. Acum intreaba-te de ce ti l-am trimis eu:)

40.Ma uit la Luna...Luna e superba! Ma uit la tine si...si...mai bine ma uit din nou la Luna!

41.Ai venit la mine intr-o noapte calduroasa de vara,te-ai lipit de mine si ai inceput sa sugi, o placere dururoasa dar te-am omorat tantar nenorocit.

42. Prietene! aminteste-ti ca fara prostie nu ar fi intelepciune si fara uratenie nu ar frumusete...deci la urma urmei lumea are nevoie de tine.

43. Vreau sa sti ca prietenia ta inseamna mult pentru mine.Plangi tu,plang si eu. Razi tu,rad si eu. Sari jos de pe o fereastra...ma uit jos si atunci... rad din nou.

44. Acest mesaj a fost trimis exclusiv pentru persoanele dragute si frumoase.Evident l-am trimis la un numar gresit. Ne pare foarte rau pentru deranj.

45. Superstire!...un studiu independent a dovedit cei care au o viata sexuala proasta si sunt frigizi in pat citesc acest mesaj in mana dreapta.

46. Doresc nebuneste sa te vad, sa-ti ating cu buzele formele de sus pana jos, sa-ti simt lichidul in gura... te apreciez, te vreau pentru totdeauna... Coca-Cola.

47. Daca pastrezi acest mesaj,te vei gandi la mine, daca il vei ignora, ma iubesti, daca raspunzi ma doresti si daca nu raspunzi, nu poti sa traiesti fara mine!

48. Adori trupul meu dulce...iti place cand buzele noastre se ating ...esti in al noualea cer cand simti in tine picaturile mele... sunt acelasi eu: Jack Daniels!

49. Ce prezenta! Ce inteligenta! Cat farmec! Si ce ochi frumosi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci?

50. Te vreau te doresc vreau sa te fac sa suferi sa te tarasc in pat si sa plangi de durere si pana la urma tot a mea vei fii. Cu drag GRIPA...

51. Monkeys escaped from the Zoo. The 1st was seen eating a BURGER. The 2nd was seen drinking PEPSI and the3rd monkey was seen reading this MESSAGE.

52. This cat, is cat, a cat, good cat, way cat, to cat, keep cat, a cat, idiot cat, busy cat, for cat, 20 cat, seconds cat! Now read it all without the word cat!

53.Do u know what fuck means? F-forever in love with u,U-unhappy when u r away, C-care 4 u, K-kiss u.that's why i wanna fuck u every day.

54. A hug leads to a kiss, a kiss leads to a lick ,a lick leads to a suck, and a suck leads yo a fuck....so....do u wnt a hug???

55. Salut sunt eu mobilul tau! Vroiam sa ies scurt din buzunar, mirosul ala ma omoara! Eu cred ca ti-a murit putza!!!

56. Connex si-a modificat tarifele in functie de cat de des faceti sex.felicitari dumneavoastra puteti vorbi gratis!!

57. Este ora trei dimineata si pe strada mea, a trecut un buldozer cu senile care se inderepta spre santier. M-am gandit ca ar fi cool sa iti spun si tie. Somn usor in continuare!

58. Nu stiu ce sa-ti fac, sa te musc, sa te sug, sa te ling de sus pana jos sau sa te impart cu prietenii ............ inghetata Delta .

59. Ai pierdut averi si bani, ai pierdut si ani de scoala, ai pierdut si grau-n spic, dar cand pula ti se scoala parca n-ai pierdut nimic.

60. Viata e ca hartia igienica: lunga si folositoare.

61.Din cauza unor defectiuni survenite in reteaua Orange ,telefonul dvs.va incepe sa vibreze timp de 2 ore,profitati de ocazie si bagati-l direct in CUR.

62. Love is a name...Sex is a game...Forget the name and play the game...!

63. Mai tzii minte cand mergeam cu trenu' shi yo am scus c**u' pe geam si tu fatza shi spunea lumea ca suntem gemeni?

64. Du-te mai jos, Mai jos! Ok. Mai mult! Da! Ah! Oh! Da! Mai aproape! Da! Futu-i! Mai repede! Asa! M-m-m Uite cum futi omul cu telefonul!

65. Nu beti apa, peste fac sex in ea !

66. Sunt niste microfiinte cu cap si codita, umbla-n grup in lichid propriu. Daca intri-n contact cu ele, ai putea avea urmari pe mai multe luni... Da, virusurile...

67. Sunt intr-o clinica de dezintoxicare a dependentilor de SMS-uri. Orice mesaj de incurajare e binevenit.

68. Apasa tst jos.Inca o data.OK.inca o data.da... ahh...ohh...da ...aproape am reusit ...da...la naiba! Inca o data...mai tare!ce bine! hmmm...Asa faci sex prin sms.

69. Asa pisica tii cainele ocupat peste 20 soareci de lup secunde canar un arici idiot. Acum citeste fara animale!

70. Acest mesaj poate fi citit doar de persoane sexy. Mai incearca... Incearca inca o data... Nu forta nota, urato!

71. Cred ca tatal tau a fost terorist, fiidca esti o adevarata bomba!

72. Sexul e ca matematica: aduni patul, scazi hainele, imparti picioarele si te inmultesti!

73. Cum arata o virgina inainte sa faca sex? Ca un trandafir! Dar dupa? Ca un buldog mancand maioneza!

74. Esti cumva mama? Eu nu sunt tata! Poate facem ceva in privinta asta!

75. Stiu ca laptele mareste sanii! Dar Doamne mult lapte ai baut!

76. Fetele sunt ca internetul. Toate domeniile interesante sunt luate deja.

77. Vrei sa vii la mine pentru o pizza si apoi o partida de sex? NU? De ce? Nu iti place pizza? [

78. 3 maimute au scapat de la zoo. 1 a fost prinsa uitandu-se la TV, alta jucand fotbal, iar a treia citeste acest mesaj!

79. In lumea asta exista 2 tipuri de personae: EU si personae care si-ar dori sa fie ca mine!

80. Esti liber pentru tot restul vietii?

82. De ce sa nu fii un prost: te nasti chel; vecinii tai sunt oua; un cur locuieste in spatele tau; cand esti excitat, vomiti si apoi lesini.

83. Atentie cand un barbat iti spune ca te iubeste din adancul inimii.Inseamna ca totusi mai exista destul loc si pt alta deasupra.

84. Sexul e ca programarea de soft: o greseala doar si are consecinte pe tot restul vietii.

85. Stii ce imi lipseste cel mai mult de la tine? Absenta ta!

86. Cand se joaca pe langa masini, copiii pot crea accidente. Dar cand se joaca in masina, adultii pot crea accidental copii.

87. Nu ti-am sarutat prietenul. Doar le-am spus buzelor lui un secret!

88. As renunta la mancatul de ciocolata, dar eu nu sunt o lasa, ca sa renunt usor.

89. Zambetul este contagios. Cand cineva mi-a zambit azi,am zambit si eu. Acum ti-am transmis tie zambetul prin acest sms. Cine urmeaza?

90. Un prieten bun e ca un sutien: greu de gasit, confortabil, sprijinitor, te tine strans, si intotdeauna aproape de inima ta.

*91. Accepti sa-mi fii partener de SMS, la mesaje nashpa, dar si faine, in mesaje sms, dar si cand semnalul este slab, pana cand liniutele de la baterie ne vor desparti?

92. Fetele sunt ca telefoanele. Ne place sa fim tinute pe palma si sa ni se vorbeasca , dar daca apesi pe butonul gresit, ne deconectam.

93. Te acuz de incalcarea regulii nr. 0569 si distragerea atentiei publice cu frumusetea ta. Te condamn la 2 zile de arest in dormitorul meu

94. Am fost arestata. Agentii m-au inchis pt °posesie de prea multa frumusete. Cautiunea poate fi platita doar de cineva urat. Asa ca grabeste-te!

95. De ce cainii sunt mai buni ca femeile: te asculta cand tipi la ei; nu fac cumparaturi;orice tip poate avea un caine care arata bine.

96. De ce pisicile sunt mai bune ca barbatii: pt ele nu conteaza cum arati; poti sa le lovesti fara se le faci sa se gandeasca la sex; nu te enervezi cand incep sa umble dupa pasarici.

97. De ce barbatii sunt ca si calculatoarele: sunt fara ajutor cand sunt aprinsi; au multe idei, dar nu stiu ce sa faca cu ele; imediat ce iti alegi unul, un model mai bun apare pe piata.

98. De ce femeile sunt ca si calculatoarele: nimeni nu le intelege intr-adevar; toate greselile tale sunt salvate in memorie,toti banii tai se duc pe accesorii pt ele.

99. Astazi este traznet sa ai masina mica si telefon mic. In curand o sa fie la moda pulele mici atunci, prietene, tu vei fi cel mai la moda.

100. Dc barbatilor le vin ideile in timp ce fac sex? Pt ca sunt atasati de un adevarat geniu!

101. Exista sex fierbinte, sex repede, sex in grup, sex protejat, sex prin telefon, insa pt persoane ca tine exista... masturbarea.

102. Eu vreau tripleti. Tu vrei gemeni. Te invit la mine, ca sa vedem cine castiga.

103. Ce inseamna sarutul: pe mana = te ador; pe obraz =sa fim prieteni; pe gat = te doresc; pe buze = te iubesc; oriunde altundeva... sa nu ne lasam dusi de val!

104. M-ai luat in brate. M-ai strans cat ai putut. Mi-ai dezgolit partea de sus si ti-ai pus buzele tale. Doamne, bine ca sunt doar o sticla de PEPSI!

105. Intr-o zi iti vei pierde parul, dintii, banii si chiar memoria. Dar un lucru sigur nu-l vei pierde: corpul tau sexy, caci nu poti pierde ceea ce nu ai!

106. Azi noapte am avut un vis umed despre tine... Am facut pe mine razand cand tu ai cazut de pe o stanca.

107. Azi noapte am avut nevoie de tine atat de tare, incat m-a durut. Am vrut sa fii in mine, sa imi arati ca te pricepi la magie. Dar nu te-am

gasit, PARACETAMOL idiot!

108. Spune-mi, intra? Da? si doare? Ohh, da! Doare! Il bag incet! Tot doare! Bine! Sa incercam alt pantof atunci!

109. Cand ma uit la soare, te vad pe tine; cat ma uit la luna, te vad pe tine; cand ma uit la mare, te vad pe tine! Da-te naibii la o parte din fata mea!

110. Cineva imi spunea ca esti cel mai prost sarutator din lume si esti frigid in pat.Vrei sa imi demonstrezi contrariul?

111. Barbatii sunt ca jocul de carti. Ai nevoie de o INIMA sa ii cuceresti, de o TREFLA sa te casatoresti, de INIMA NEAGRA sa ii suporti,de o CRUCE sa scapi de ei.

112. Am vrut sa iti trimit ceva sexy, care sa te faca sa razi, dar postasul a zis sa ies din cutia postala.

113. I love you......... I need you..........I like you..........I vrea tu!

114. Am gasit mesajul tau printre cele 126 de mesaje primite astazi. Sa fie vorba de destin?

115. Acesta este un Mesaj Norocos. Trimite-l la 7 prieteni si o dorinta de-a ta se va indeplini.

116. Sunt intr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de mesaje SMS. Incurajarile sunt binevenite.

117. Tanara, frumoasa, fara obligatii, nu fumez, nu beau, posed un B.M.W decapotabil, o casa cu 11 camere, imi plac brunetzii, ascult manele! Nu caut nimic doar ma laud!!!

118. Definitia sarutului: Insista la "etaj" ca sa ti se deschida la "parter" :)))

119. Sunt un extraterestru care traiesc in telefonul tau. Ti-am dat bip sa ma scoti din buzunar ca-ti pute pula. Dupa parerea mea a murit.

120. Itzi este cald, itzi ard buzele, este ca o febra, te excita.... Gripa.

Niciun comentariu: