Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2008

Statusuri super haioase

► " Acuma m-am trezit ! Pa, ma culc... "


► " Pentru toate fetele care vor sa-mi stie contu` din banca.....le trebuie codu` pin... "


► " Vopsesc lampile de la T.V .... poate o sa vad color ! "



► " Smile ! Life's good ! "


► " Pentru unii bunul simt dauneaza grav sanatatii, motiv pentru care refuza sa aiba asa ceva... "


► " Astazi... am aflat ce e Iubirea :X .....MAINE..... afli tu ce-i despartirea... "


► " Consumul execesiv de fasole dauneaza grav sanatatii celor din jurul tau ! "


► " Dovada vie ca sex-ul slabeste ! "


► " Sanatate si virtute... hai noroc s`avem ce f**e ! "


► " In 18oo Dracula sugea sangele virginelor... in 2oo7 a murit de foame ! "


► " M-am sculat cu fata la cerceaf asa ca nu ma intoarce ! "


► " Stiu ca nu stiu nimic... deci stiu ceva ! "


► " Draga esti de milioane...i-a 50.000 si dute... "


► " M-am trezit luni si m-am gandit marti sa ma duc miercuri la lucru, dar cand am vazut joi ca vine vineri... m-am gandit ca ce sa caut io sambata la lucru cand duminica e zi libera ?! "


► " Du-te tare vino lent ji mai zici ca n-am talent !? "


► " Alti numara cate stele is, da io cate nu-s... "


► " De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori !!! "


► " Ghinionul vostru, bulanul nostru... "


► " Viatza-i plina de kkt shi eu sunt plin de viatza !!! "


► " Toata viata am iubit femeia in slip... "


► " La o zgura de aer ! "


► " Notre poule dans votre cour... "


► " Caut cu lumanarea... gasesc aproape orice ! "


► " La munca, in chilotzi ?! "


► " N-am nici o problema cu alcoolul ?! beau, ma imbat, cad pe jos... nici-o problema ! "


► " Ne racorim cu o Cola??? dupa sex... "


► " Daca ai putza mai bine l-ai cauta pe Gutza... "


► " Dus..... peste 7 mari, 7 tari, 7 ape, 7 continente, 7 munti, 7 dealuri, 7 campii, 7 movile, 7 crevase, 7 lacuri, 7 izvoare, 7 pajisti, 7 orase, 7 cartiere, 7 blocuri, unde nici buzz-urile nu ajung... "


► " Daca femeia ar fi buna la ceva, si Dumnezeu ar avea una... "


► " Cine vrea plictiseala??.... o da u pe gratis ! "


► " Mama prostilor....... e mereu gravida ! "


► " I`m the best so fuck the rest ! "


► " Si marmota invelea marijuana in lenjerie intima sa poata trece granita... "


► " Ce faci dom’ne?? Uite bine, absoult nimic ! "


► " Merg pe gard, ma tin de drum, dau cu caini in bolovani, sa ma apr de dusmani... "


► " When I go la brat cu tine Ma simt very magulit Caci are looking toti la mine Oh, I`m so, so fericit. "


► " I can`t to sleep azi`noapte Si`am stat sa learn ceva From cartea de engleza Sa`ti tell iubirea mea... "


► " You are totul pentru mine And i want sa ne iubim Dar it`s difficult vezi bine Caci we nu ne potrivim... "


► " Te-ai gasit sa ma`ntelegi! Vad ca dear te iubesc Understand i love you draga Cum naiba sa`ti mai vorbesc? "


► " Ah, ar fi atat de bine But you see nu`i chiar asa Caci eu speak what i can spune, Dar mai zi si tu ceva... "


► " CMF = cand ma f**i ! "


► " NPC = nu port chiloti ! "


► " LOL = la o laba ! "


► " PLM = plecat la magazin ! "


► " FMM = frate mersi mult ! "


► " STF = sa-ti traiasca familia ! "


► " Drujba Ileana : Taie lemne, bate cuie, f*te`n cur si da si mu*e :)) =)) "


► " Aaaaaam p********la maaaaaareeeeee... "


► " Daca as avea SuperGlue... as lipi ID`ul tau cu al meu... sa fim impreuna si pe net ! :) "


► " Tanar , chipes , cu bani multi , mashina scumpa caut status... "


► " Viata e atat de oribila... de cand te cunosc... "


► " La voi inspiratia e ca ciclul... vine o data pe luna ! "


► " ATENTIE daunez grav sanatatii ! "


► " Sunt 2 tipuri de oameni: Eu si cei cei care vor sa ajunga la fel ca mine! "


► " Femeia ta sta langa tine din lipsa de imaginatie ! "


► " Angajez personal in domeniul Felatii cu Publicul, rog seriozitate... "


► " Femeia e o comoara.... de aia trebuie ingropata ! "


► " O oaie.... doua oi.... trei oi....uite si magarul! "


► " Hai..............Hai sa.............Hai sa ne..............Hai sa ne f...........Hai sa ne fu...............Hai sa ne furam timp pentru o cafea... "


► " Ceea ce se afla in stanga acestui status se numeste barbatul ideal... "


► " Am un cap perfect patrat ! "


► " Am zdrobit un soricel, seara pe perete si din burta de la el am mancat spaghete... "


► " Bei un ou cu sefu` garii?? "


► " O sa mori bah putza ascultandu`l pe gutza..."


► " Ai fost alaturi de mine cand m`am imbolnavit... Ai fost alaturi de mine cand mi`au furat hotii portofelul... Ai fost alaturi de mine cand mi`am busit masina... Mai plimbate`te! Imi porti ghinion!!! "


► " Ti`ai facut operatie estetica cumva? Caci am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof cum eram obisnuita... "


► " Cine ma ? Eu ???? Eu sunt frate... Toparceanu nu a fost... Nici Creanga , nici Eminescu... nici restul turmei... !!! "


► " No mesteci?? Nu pe dracu... "


► " Din motivul lipsei de bani si pentru ca Veronica ii facea fite, Eminescu intra intr`o perioada pe care mi`e rusine s`o spun... "


► " Vroiam doar sa stii cat de mult inseamna prietenia noastra pt mine, daca am fi pe un vapor care se scufunda si cu o sg. vesta de salvare... Mi`ar fi f dor de tine! "


► " Foaie verde busuioc, iti dau mu*e... vrei non-stop! "


► " Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii?? "


► " Arati asa de bine, incat era sa fac infarct!!! "


► " Scuza`ma... am observat ca nu m`ai observat! "


► " Sunt perfect sanatos... mi`au spus vocile ! "


► " I will see you again... but not yet. Not yet ! "

Niciun comentariu: